یا نور

...


امشب همسرم و پدرم راهیه سفر اربعین شدن!

...

اما من دلشکسته از همسری که توو این دوماه شروع زندگیمون جز نا امید کردن هر روزه من کاری نکرده

...

مسافر کربلاست باشه؛ همسر داریش صفره

بین خودمون بمونه ها، گاهی اصلا دوستش ندارم

...

حتی نکرد با من که تازه عروسشم یه خداحافظیه درست و حسابی کنه!

اما یادش بود که یه بار از خونه به خواهر حسودش زنگ بزنه با اینکه اون حتی یکبار هم زحمت نداد به خودش سراغی از برادرش بگیره!

تو این باروون و ترمینال سریع فکر اونه و میگه: بریم خونه خواهرم ازش خداحافظی کنم

...

توو ماشین رفته صندلی جلو نشسته و مادرش اومده عثب کنارم نشسته؛ اموون نمیدن کنار هم بشینیم خودشم که توو باغ نیست الحمدلله!

به مادرش میگم چقدر هوای خوبیه برای پیاده روی، جلو واحد خواهرش رسیدیم منو پیاده کرده مثلا دو قدم راه بریم من هنوز پیاده نشدم ازم دور شده و گوشیش دراورده و با برادرش حرف میزنه

بعدم خواهرشو بوسیده و باهاش تا سر خیابون زیر نم نم باروون راه رفته و برنگشته ببینه زنش تنها توو باروون داره میاد


از همشون متنفرم


خیر سرم شوهر کردم، طرف هنوز توو عالم مجردیش سیر میکنه و زنش رو نمیبینه

بهش میگم خطم یه طرفه شده یک هفته است انگار نه انکار

...

گاهی واقعا ازش بدم میاد

منم قصد دارم بهش زنگ نزنم! بهشم گفتم من بهت زنگ نمیزنم حتی چراش رو نپرسید، فقط گفت: منم توقع ندارم زنگ بزنی!

گفتم: یه هفته است بهت میگم اینترنتی قبض رو پرداخت کن برام خودم کارتم پیشم نیست! برای همین نمیتونم زنگ بزنم

میگه منم بهت زنگ نمیزنم! فقط سلامتیم رو کوتاه بهت خبر میدم

یا رسیدنمون و برگشتمون رو میگم!

...

به همه گفتم وقتی از سفر برگشت میخوام یه شام بدم؛ خانواده اش انگار گرسنه اند همشون منتظرن و مدام از مهمونی حرف میزنن یه نفرشون نگفت نیازی نیست و تازه ازدواج کردید و شوهرت کنارت نیست و....تازه مادرش سفارش کرده شیرینی کشمشی هم خودم حتما بپزم!


تازه بعد اینکه راه افتادن و رفتن دیدم گوشیم زنگ میخوره، شوهر خان بود، سفارش داد تا من میام ازون فرش هایی که خواهرت گرفته داره میبافه توام بگیر بباف!

پررو...ایییششششش :/

منم مهمانی رو ترتیب نمیدم و حال همشون رو میگیرم اگرم فضولها چراش رو پرسیدن میگم دست تنها بودم و دیدم الان صرفه جویی کنم بهتر از ریخت و پاش های الکیه!


ازشون بیزارم


دلم سرد شده از شوهرم و زندگیم

وقتی هنوز عاشق خواهراشه و من تو حاشیه ام بداش!

دلم میخواد خودمو ازین زندگی و سکونت توو خونه‌پدر شوهر بودن خلاص کنم

با این بیماری هم بهانه خوبی براش دارم

...

کاش عمرم به دنیا کم باشه و اجلم نزدیک

...


آقای شوهر

ازینجا بهت میگم: دوستت ندارم غریبه