به نامت

یا فاطر بحق فاطمه


...


سلام علیکم جمیعا

ایام شهادت حضرت فاطمة الزهراء سلام الله علیها بر حضرت صاحب الزمان و تمامی دوستاران خاندان عصمت و طهارت تسلیت باد


...


حرفها و اتفاقات زیاده

هم خوشی داره هم سختی و غم

اما فکر میکنم خیلی موفق نبودم تا به الان در دوره متاهلی

اما همسرم موفق بود ماشاء الله

...

من همش بهانه میگیرم

همش اخمو و تلخ میشم

احساس میکنم،همسرم فکر میکنه با من موفق نیست و من دختر بداخلاقی هستم

اما واقعیت اینه که همش دلگیر میشم

فوق العاده منفی باف شدم

نمیدونم چجوری باید حرفهام رو به شوهرم بزنم!

هر ناراحتی ای پیش میاد من سکوت میکنم و تو خودم فرو میرم و سکوت میکنم و سکوتم بشدت سنگین هم میشه و بعدش بی حوصلگی میکنم

اصلا نرمال نیست رفتارهام

واقعا نمیتونم مدیریت کنم

دلم میخواد دنیا رو روو سر خودم و خودش خراب کنم؛ اما سکوووت کامل میکنم و غمزده میشم!


واقعا باید با همسرم چجوری حرف بزنم؟