به نامت

     یا حضرت الله

...

سلام علیکم جمیعا

اول از همه باید تشکر کنم از حضور تمامیه شما بزرگواران و نظرات ارزشمندتون

اما بعد؛

دیروز همزمان با اولین ماهگرد عقدمون، مادرشوهر خان هم مهمانیه پاگشا برام گرفتن!

...

خیلی فکر کردم چی برای همسری بخرم، که هم قشنگ باشه و هم متفاوت و فانتزی..

از کنار بازار رد میشدیم با مامان جانم، از باشگاه برمیگشتیم، که خیلی اتفاقی سوژه ب مورد نظر رو دیدم و رو هوا زدمش...

برخلاف قَدّ و اندازه و هیکلش، خیلی گروون تموم شد..

عکس هدیه رو آخر سر براتون میزارم...

...

اما دیروز اصلا خوش نگذشت

مدتی بود به همسری میگفتم دلم هوای گلزار شهدا رو کرده...خلاصه دیروز رفتیم؛ تند تند و سرپایی...توو قسمت مقبره ی شهدای هفتاد و دو تن، همسری وایسادن به نمازخوندن، من هم از تو کیفِ بزرگم هدیه رو دراوردم و تو پاکت گذاشتم و بعد نماز به آقایی دادم...چهره شون فوق العاده دیدنی بود

اولش فکر کردن الان خیلی رمانتیک و شیک و پیک یه عطری، کیف پولی و...باشه داخل جعبه...اما بعدش که باز کردن فقط خندیدن و کلی خوشحال شدن...

...بعد از این جریان، افتادیم رو سراشیبیه ناراحتی تا آخرشب و امروز من غم عالم به دلم اومد...

...

شما هدیه ی پاگشا به عروس هاتون چی دادید؟

یا هدیه ی پاگشا چی گرفتید از مادرشوهر؟

یا عموما و در عرف چی میدن یا میگیرن؟

...


شما بگید ببینم من خیلی متوقع هستم و زیاده خواه؛ یا دارن برام کم میزارن!!!

...


:'(((


+ عکس هدیه ام، برای همسری